Efetívna reklama na internete
Sponzorované odkazy - Internetová reklama - Optimalizácia stránok pre vyhľadávače
Čo ponúkame
Sprostredkovanie reklamy na Google AdWords
Sprostredkovanie reklamy na Etarget (SR aj ČR)
Sprostredkovanie reklamy na Sklik (Seznam.cz)
Optimalizácia stránok pre vyhľadávače (SEO)
Analýza webových stránok (SEO test)
Reklamní partneri
Optimalizácia pre vyhľadávače - SEO
Optimalizácia pre vyhľadávače (alebo tiež Search engine optimization - SEO) je v súčasnosti najefektívnejším a zároveň najmenej nákladným spôsobom propagácie cez internet. Spočíva v prispôsobení webstránky parametrom, ktorými sa riadia internetové vyhľadávače (napr. Google). Tie ju následne umiestňujú čo najvyššie vo výsledkoch vyhľadávania pod zvolenými kľúčovými slovami. Výsledkom je, že po zadaní týchto slov do vyhľadávačov vás vyhľadávajúci uvidia skôr ako vašich konkurentov. Okrem toho, čím vyššie sa odkaz na stránku vo vyhľadávači nachádza, tým viac návštevníkov upúta.
Každý, kto uvažuje o tom, že by si nechal vylepšiť alebo (ako sa dnes zvyčajne používa) zoptimalizovať svoje webové stránky, mal by si uvedomiť, že sa jedná o celkom zložitý a dlhodobý proces, ktorý sa nedá kvalitne zvládnuť behom pár dní. My vám v rámci našich služieb ponúkame komplexné riešenie, skladajúce sa predovšetkým z týchto najdôležitejších krokov:
Optimalizácia zdrojového kódu a prístupnosti stránok
Táto časť optimalizácie sa skladá predovšetkým z posúdenia prístupnosti webových stránok, čo v podstate znamená, ako sa Vaše stránky zobrazujú v rôznych prehliadačoch, či nie sú pre určité webové prehliadače zle čiteľné alebo dokonca úplne nepoužiteľné. Pre všetkých, ktorí by sa chceli dozvedieť niečo viac o prístupnosti webových stránok, odporúčame navštíviť stránky www.pristupnost.cz. Ďaľším dôležitým faktorom je vhodná optimalizácia zdrojového kódu, čo predstavuje predovšetkým dodržiavanie validity zdrojového kódu, správne sémantické značenie nadpisov, správne popisky obrázkov alebo vhodné používanie tzv. meta značiek.
Optimalizácia obsahu stránok a správne voľby kľúčových slov
Nie menej dôležitá je aj časť optimalizácie, ktorá sa zameriava najmä na správnu voľbu navigačnej štruktúry stránok, vhodnú sémantickú štruktúru textu, optimálne rozloženie kľúčových slov a ich primeranú hustotu výskytu na stránkach. Najmä analýza kľúčových slov je z hľadiska optimalizácie dôležitá pre správne určenie toho, na aký dotaz (kľúčové slová) sa chcete v prehliadačoch "prepracovať" na prvé miesta. Inak povedané, je potrebné zistiť, čo hľadajú návštevníci, ktorých chcete, aby prišli na vaše stránky.
Budovanie spätných odkazov (Off-page faktory)
Veľmi dôležitou súčasťou každej optimalizácie je dosiahnutie rozsiahlej a kvalitnej siete spätných odkazov. K tomu, aby sa niekto dozvedel o Vašich stránkach, musí na ne tiež niekto odkazovať. Môžu to byť najrôznejšie katalógy alebo vyhľadávače, ale aj bežné webové stránky, ktorých sú na internete milióny. Samozrejme nie každý odkaz akejkoľvek stránky má rovnakú váhu. Sú stránky, ktoré sú uznávané (tzv. autority) a ich odkaz má niekoľkonásobnú váhu ako odkaz z takmer neznámej stránky, ktorá je vyhľadávačmi hodnotená, ako stránka s veľmi malým významom. Určitým meradlom pre takéto posúdenie je tzv. rank, ktorý na základe svojich vlastných algoritmov vyhľadávače týmto stránkam prideľujú.
My Vám zaistíme umiestnenie odkazov na Vaše stránky do všetkých významných vyhľadávačov a portálov s dôrazom na maximálnu mieru relevancie a oborovú príbuznosť stránok.