Efetívna reklama na internete
Sponzorované odkazy - Internetová reklama - Optimalizácia stránok pre vyhľadávače
Čo ponúkame
Sprostredkovanie reklamy na Google AdWords
Sprostredkovanie reklamy na Etarget (SR aj ČR)
Sprostredkovanie reklamy na Sklik (Seznam.cz)
Optimalizácia stránok pre vyhľadávače (SEO)
Analýza webových stránok (SEO test)
Reklamní partneri
Všeobecné obchodné podmienky
(Neoddeliteľná súčasť Záväznej objednávky)
Základné pojmy
Poskytovateľom služby v oblasti internetovej reklamy je spoločnosť SELEKTIV SLOVAKIA, s.r.o. so sídlom Rumančeková 32, 821 03 Bratislava 2, IČO 35871504 DIČ SK2021309180. Zasielateľská adresa : Hrušovská 3/b, 821 07 Bratislava. (ďalej iba "Poskytovateľ")
Objednávateľom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá doručí Poskytovateľovi riadne potvrdenú záväznú objednávku. (ďalej iba "Objednávateľ")
Reklamnými partnermi spoločnosti SELEKTIV SLOVAKIA, s.r.o. sú spoločnosti, prevádzkujúce reklamné systémy Google AdWords, Etarget a AdFox, a ktorých reklamné produkty Poskytovateľ sprostredkováva Objednávateľovi. (ďalej iba "Partneri")
Sponzorované odkazy sú formy textovej reklamy, ponúkané Partnermi v rámci ich vlastných ponúkaných služieb. Bližšie informácie o týchto službách sú uvedené na domovských internetových stránkach Partnerov.
Predmet dohody, stvrdený vystavením Záväznej objednávky
Predmetom dohody medzi Poskytovateľom a Objednávateľom je naplánovanie reklamnej kampane a odborná starostlivosť o jej chod, vrátane sprostredkovania a zobrazovania reklám Objednávateľa v rozhraniu Sponzorovaných odkazov s cieľom zaistiť jemu dohodnuté /prostredníctvom záväznej objednávky/ množstvo prekliknutí na jeho internetové stránky.
Obecné ustanovenia
Objednávateľ prehlasuje, že mu je známy princíp systému zobrazovania na plochách reklamnej siete Partnerov a je si vedomý toho, že sa jeho reklama nemusí zobraziť pri každom hľadaní daného kľúčového slova alebo zobrazení kontextovej plochy.
Vzhľadom k povahe reklamy a plateniu za reálne vykonané prekliknutia dochádza z časti v priebehu kampane, predovšetkým v rámci optimalizačných testov Partnerov, internému testovaniu úspešnosti, ale aj z iných dôvodov, k výpadkom zobrazovania reklamy Objednávateľa, čo nie je dôvodom k reklamácii ani k odstúpeniu od záväznej objednávky. Predovšetkým však nedochádza k zníženiu z dohodnutého reklamného limitu Objednávateľa, ak nedôjde k prekliknutiu na jeho internetovú stránku.
Poskytovateľ garantuje trvanie reklamnej kampane až do vyčerpania počtu odklikov na sponzorovaný odkaz Objednávateľa, negarantuje však pozíciu sponzorovaného odkazu, ani jeho 100% zobrazenie na dané kľúčové slovo, ani celkovú dobu trvania kampane. Všetky informácie o týchto parametroch, uvádzaných Poskytovateľom, sú iba orientačného charakteru.
V rámci možností jednotlivých partnerov je za určitých podmienok možné optimalizovať kampaň na uprednostnenie pozície reklamného oznamu Objednávateľa. Pre taký prípad je však nutné znovu urobiť kalkuláciu ceny. Prípadné požiadavky Objednávateľa na takúto optimalizáciu sa riešia individuálne.
Cena a doba reklamnej kampane
Cena je dohodnutá na základe uzatvorení záväznej objednávky, a obsahuje v sebe fixný poplatok za vytvorenie a správu reklamnej kampane v priebehu jej trvania a hodnotové vyjadrenie ceny kľúčového slova vynásobené počtom požadovaných prekliknutí. Celková dohodnutá cena je splatná jednorázovo vopred na celé obdobie reklamnej kampane. Jedinou výnimkou môže byť prípad, kedy dôjde k jednostrannému zvýšeniu ceny zo strany Partnera (napríklad Google.com) o viac ako 100 % ceny Partnera použitej pre kalkuláciu ceny Objednávateľa. V takom prípade si Poskytovateľ vyhradzuje právo danú kampaň prerušiť a konzultovať ďalší priebeh so zákazníkom.
Cena a dĺžka kampane závisí na počte kľúčových slov, dopyte po danej službe a kvalite reklamného oznamu. Preto poskytovateľ neručí za dĺžku trvania danej kampane.
V prípade nízkej odozvy kampane, ktorú nebude možné vyriešiť ani optimalizáciou, je možné kampaň ukončiť dohodou Poskytovateľa s Objednávateľom. Táto dohoda bude obsahovať aj dohodu o vrátení pomerovej časti ceny.
Práva a povinnosti Poskytovateľa
Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť text reklamného oznamu tak, aby bol v súlade s podmienkami Partnerov alebo v prípade, že usúdi, že je potrebné vykonať zmeny z dôvodu zefektívnenia pozície inzerátu na danej ploche alebo k zlepšeniu pomeru pozeraní a klikov.
Poskytovateľ má právo podľa svojho odborného uváženia pridať alebo modifikovať kľúčové slová pre zobrazenie reklamného oznamu Objednávateľa podľa informácií získaných o Objednávateľovi a jeho produktoch alebo službách, predovšetkým z internetových stránok Objednávateľa, ale to iba v prípade, že takýto úkon vopred konzultuje s Objednávateľom.
Poskytovateľ je povinný po uhradení ceny kampane a po doručení všetkých náležitostí, nutných pre beh kampane zo strany Objednávateľa/ pripraviť a spustiť do 5 pracovných dní predmetnú kampaň v službách Partnerov podľa dohody s Objednávateľom a svojho odborného vedomia tak, aby maximálne efektívne riadil kampaň Objednávateľa. Za dátum úhrady sa počíta dátum pripísania celej čiastky, dohodnutom v Záväznej objednávke na účet poskytovateľa.
Poskytovateľ je povinný priebežne sledovať a optimalizovať kampaň Objednávateľa k dosiahnutiu čo možno najlepších výsledkov.
Poskytovateľ je povinný sprístupniť Objednávateľovi informácie o stave a behu kampane formou štatistík, zasielaných v elektronickej alebo listinnej podobe.
Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za technické výpadky a poruchy serverov Partnerov alebo za iné dôvody, kvôli ktorým nie je možné reklamu zobraziť, ide predovšetkým o 100% zobrazenia odkazu na vybrané kľúčové slová, nerealizovanie prekliknutia zo Sponzorovaného odkazu v dôsledku nedostupnosti internetových stránok Objednávateľa.
Práva a povinnosti Objednávateľa
Objednávateľ má v priebehu kampane právo v objednanom rozsahu meniť svoje kľúčové slová a text reklamného oznamu ako aj obmedziť počet inzerátov. Poskytovateľ je povinný požadované zmeny vykonať bez zbytočného odkladu v záujme Objednávateľa.
Ak nebude možné dokončiť kampaň v plánovanom rozsahu zapríčinením Poskytovateľa, má Objednávateľ právo na vrátenie časti pomernej ceny, odpovedajúcej nezrealizovanej časti kampane. Toto ustanovenie sa však nevzťahuje na príčiny, ktoré nemôže poskytovateľ /ani s maximálnou odbornou starostlivosťou/ ovplyvniť (vyššia moc). V prípade ukončenia kampane zapríčinením Objednávateľa, sa pomerná časť ceny nevracia.
Objednávateľ má právo požiadať Poskytovateľa o predčasné ukončenie kampane. Poskytovateľ je povinný takej žiadosti vyhovieť, Objednávateľ však nemá v tomto prípade nárok na vrátenie ani pomernej čiastky za nevyčerpané služby.
Objednávateľ je povinný poskytnúť Poskytovateľovi texty inzerátov, ktoré budú odpovedať podmienkam Partnerov, predovšetkým dodržania dĺžky textu, zákazu používania superlatívov, zákazu používania vyskakovacích okien, zachovávania dobrých mravov, neurážania tretích subjektov a podobne.
Objednávateľ je povinný zaistiť, aby jeho inzeráty, rovnako ako obsah internetových stránok neboli v rozpore s obecnými platnými zákonmi a súvisiacimi predpismi, s dobrými mravmi a neporušovali záujmy tretích osôb ani záujmy Partnerov.
Záverečné ustanovenia
Vzťahy medzi Objednávateľom a Poskytovateľom sú obmedzené a vymedzené týmito podmienkami, žiadna zo strán nenesie zodpovednosť za úkony druhej strany mimo rámec tohto /týmito podmienkami vymedzeného/ obchodného vzťahu.
Obe strany prehlasujú, že k vzniku obchodného vzťahu, stvrdeného Záväznou objednávkou zo strany objednávateľa a právoplatne prijatou zo strany Poskytovateľa, dochádza zo slobodnej vôle, nie v tiesni a nie za nápadne nevýhodných podmienok.
Poskytovateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky jednostranne meniť s tým, že pre každú kampaň je platné znenie podmienok, ktoré je platné v okamžiku úhrady ceny kampane Objednávateľom.